İkizlerim var biri 11 aylık yürüdü 1 yaş 15 günlükler diğeri hala sıralıyor yeni yeni desteksiz 3-4 adım atmaya başladı. Herkes 1 yaşında yürür gözüyle bakıyor her bebeğe ama hepsinin gelişimi farklı oluyor emeklemedende yürüyebilir 18 aya kadar sorun olmuyor diye biliyorum. İlk adım arabası deneyebilirsin istersen benim yürüyen kızım hiç kullanmadı hemen oturuyordu ama diğeri biraz kullandı