Benimde 2.5 aylıkken iznim bitmişti. Yarım gün çalışmadan yararlandım. Şimdi de kamu da esnek çalışma var zaten. Çok şükür elhamdülillah 5.5 aylık olduk. Gitmeden işe süt sağıp dolaba koyun. Kim bakacak sa siz çalışırken çocupa işe başlamadan bi kaç önce gelsin sizin çocuğa neyi nasıl yaptığınızı görsün uyku saatlerini öğrensin. Sonrası Allah a emanet bi şekilde oluyor. Evet bırakıp gitmek çok zor ama herşey onların iyiliği için. Eve gelince daha kaliteli daha güzel vakit geçiriliyor. Allah yardımcısı olsun inşallah tüm dışarda çalışan ve evde çalışan annelerin Amin.