Kızlar ilk kutuda oldjm adet şuan 2. Kutudayım adet belirtileri var ama olmadım daha 2 gün geçti doğum sonrası ve bu ilaçla düzensizlik normalmı hiç adet olmadım diyenlerde var bu hapı kullanınca herhangi bi sıkıntı oluyormu adet olmayınca (sinir,stres,kilo gibi)