Mutluyuva göğüsünü tutmuyor mu kuzum kilosu çok güzel doğmuş maşallah benim bebeğim 35+6 da doğdu 2580 kuvöze 12. Gün 3 gün girdi ama ciğerinde ufak bir intihap var diye bebek gögüsünü tutmuyor veya tutamıyorsa göğüs ucu var kuzum silikon ondan al biberon sanıp emer reflüsü var mı bebeğin çok gazı falan çok gazı reflüsü yoksa 1,5 2 saatte bir anne sütü ile besle mama zorlar kısa zamanda geceleri 2 2,5 saatte bir besle göğüsünü vermeye çalış bak ne güzel sütün var maşallah benim bebeğimde tutamıyordu silikon göğüs ucu ile verdim 2 hafta kadar onunla emzirdim sonra direk göğüsü aldı ben benzini her emzirmeden önce alıyorum işesin işemesin hem uyanmasını sağlıyor hemde temizken daha iyi besleniyor