Geçmiş olsun benimde bebegim kaldı bi süre, geçiyor merak etmeyin ağlamayın üzmeyin canınızı önemli olan sizsiniz siz ne kadar mutlu ve dinlenmiş olursanız o kadar iyi. inanın geçiyor bunlar kendimde çok ağladığım için diyorum.sutum gelmemisti bir de onun icinde çok yıprattım kendimi. Ne kadar boş seylermis sanki mama verince birsey olacak, Endişe etmeyin süt olmazsa da dünyanın sonu degil☺️Rabbim baska dertler vermesin