Alp16 Merhabalar bebeğim emmediği için sağıpta sütümü veriyorum hamileyken kiwi marka almıştım nasıl olsa gerek duymam diye ama çekim gücünden ve tek başlıklı olmasından kaynaklı çok memnun kalamadım. Çift başlıklı göğüs pompası hangisini önerirsiniz
durucinar Busra08 bir süre sonra hiç verim alamadım ben ya öylece kaldı sagip veriyordum bende çok öneriliyor ama lansinoh benim için -aldı.. en güzeli hastane tipi durumun varsa al yoksa kirala zaten aylık 120ye geliyor
Damlayda Rbulgen aylık 200 3 aylık kiralarsan 150’ydi bn 3 aylık 450 verdim birde sıfır başlık alıyorsun 90 tl medela sümer diye aratırsan sana yakın şubeyi bulabilirsin bnde diğer makinalar işe yaramadı ondan hastane tipi kraladım
Annelikseruveni Alp16 ben mochi kullanıyorum çok memnunum elektrikli veya çift başlıklı değil ama inanılmaz güzel sağıyor
Eesay Alp16 evet iki başlık. Öncesinde manuelle sağıyordum tek tek çok zor oluyordu, süre de uzuyor diye ikili almıştım
Busra08 Alp16 kuzum bende almadım çok pahalı diye bi komşumunkini kullandım sonra A101 den kiwininkini aldım
haziranin25i Alp16 hastane tipi almanız daha doğru olur. Bende bu hafta kiralayacagim haftalık ve aylık kiralama seçenekleri var. Kullanan bir arkadaşım çok memnun kalınca bende kiralamaya ve burda açtığım posta istinaden karar verdim 🤗
Ylm Alp16 ben ikisi aynı anda takılıyken iyi verim alamadım. Sanki biri az Çekiyor gibi. O sebepten tekini kullanıyorum. Sırayla sagıyorum göğsümü. Ama benim makinemde de sorun olmuş olabilir, sizi yanlış yönlendirmeyeyim