hosgeldinbebegim1 Kızlar benim bebeğimin derecesi her ölçtüğümde 37 37.2 veya 37.3 gibi oluyor. Şimdi internette okudum 37nin üzeri ateşli oluyormuş. Ama bebeğimde huzursuzluk falan yok. Doğduğundan beri hep 37.2 gibi gidiyor ateşi. Sizce yüksek mi ateşi yoksa normal mi? Cuma günü doktora gidicem orda yine sorucam da şimdi kafama takıldı benim bu.
Deletedmom_9857 hosgeldinbebegim1 Kaç aylık bebeğiniz yeni doğan için 37 üstü ateştir . Kalın mı giydiriyorsunuz yada evin sıcak olması da etkilidir
hosgeldinbebegim1 Deletedmom_9857 4 aylık. Çok kalında giydirmiyorum. 1 çıtçıtlı atlet birde uzun kollu, altına ince eşofman. Ev 22-23 derece.
Feyzaness Benim oğlumun da normal ateşi 37,2 -37,3 canım , bebeklerde bu durum normal diye biliyorum 😊
Feyzaness hosgeldinbebegim1 canım şöyle diyeyim mesela benim kendi vücut ısımda hep o civardadır 😊bana göre normal ama senin aklına takılmasın doktora sorarsın 🙂