Sabah 7de oğlumun bagırması, ağlamasıyla fırladık yataktan. Gözü kapalı ve inanılmaz şişti. Birşey soktu sandık. Gözünü açamıyor ve gözünden inanılmaz fazla su akıyordu kendimizi hastaneye nasıl attık anlamadık. Bir kaç tetkik yapıldı çok ağladı zor tuttum kucagımda. Hem göz yaşı kanalı tıkanıymış hemde korneasını çizmiş… Dualarınıza ihtiyacımız var teyzeleri. Gözü hasar görmüş görme kaybı yaşıyabilir dedi doktor. Bu mübarek günde dualarınızı eksik etmeyin 😔
