Selam kizlar malum bahar grldi hatta ben gazianyepdeyim sanirim buraya bianda yaz geldi ☺️ e bende malum şaşıyorum bebegimi nasil giydirecegimi ince giydirsem usur kalin hiudirsem terler diye tedirginim hep. Bebegim 2 aylik ve ben bir atlet bir citlitli uzun kollu ama ince birde tulum giydiriyorum sizce dogrumu yapiyorum yoksa yavas yavas inceltmeye baslamalimiyim mesela uzun kollu citcitliyi cikarsam sadece tulum giydirsrm nasil olur… Off bu acemilikkkk 🤔🤔🤔🤔🤔