Anneler şu an ağlayarak yazıyorum dayanacak gücüm kalmadı uykusuzluktan bayılmak üzereyim şu son 2 3 hafta kabus gibiydi ataktan mı bilmiyorum gece 12de uyuyor ve maraton başlıyor 40 dk 30 dk 50 dk bir uyanıyor ne emiyor ne birşey yapıyor tekrar salla beni diyor resmen, sallıyorum 1 saat boyunca, geri uyuyor 10 dk sonra kalkıyor 2 gündür uyuduysam bi yarım saat uyumuşumdur yemin ediyorum dayanamıyorum artık yığılıp kalıcam bu çocuk niye böyle yapıyor bu ne biçim uyku ne verim alabilir bu uykudan dinlenmiyor ki hiç, uyandığında ağlamıyor ne yapabilirim bi yol gösterin kafayı sıyırmak üzereyim, şimdiden teşekkürler