Kizlar oglum 17 aylik adini soyleyince bakmiyor ama uras alkisla uras gel corabini getir diyince getiriyor anne baba mama nene gel git ac at teyze cici dede diyor 2 aydir yuruyor goz temasi var alkisliyor ama baybay yapmak istemiyor biz gulunce guluyor ama adina bakmamasi beni endiselendiriyor sizce normalmi