Hsgjllcfgkpfd Kızlar doğum yapalı 13 ay oldu emziriyorum halâ adet düzensizligim var.ilk 1 sene normal diye biliyorum.emzirdigimiz süre boyuncada normal mı acaba bu duzensizlik