bonbonjelibon merhaba, bizde 19 aylığız hala yürümüyoruz, doktorla görüştük ama emar vs cektirmedik biz, emeklemesi çok iyi bide koltuk kenarlarında falan ya da elinden
Tutunca gayet iyi yürüyor dedikki sadece korkuyor cesarete gelemiyor, hic düşmedi de korkacak kadar, sizinkisi nasil emeklemesi falan ya da yürüme arkadaşı kullandiniz mi biz onu kullanmadik mesela keske kullansaymışım diyorum