Kızlar pko hastası olduğumu öğrendim geçen ay. Doktorum kilo vermen gerek dedi. En azından 67 kiloya kadar düşmeliymişim. Evlendikten sonra 76 kilaya kadar çıktım. Şuan 73 e düştüm (dikkat ediyorum) spor yapıyorum. İlaç vermedi. Kimyasallarla vücudunun düzenini bozmak istemiyorum dedi. Sadece kilo ver dedi. Bende bu ay ovulasyon testi aldım. Ve araştırıp en iyi folikasiti buldum. 3 gündür düzenli olarak folikasiti kullanıyorum. Dün ovulasyon testi yaptım ikinci çizgi hafif silik çıktı. Devam etmeli miyim yapmaya? Biraz bu konularda cahilim.