Ozlemm16 kızımda öyle olmuştu Dr hormonlardan senden ona geçmiş dedi. Baya bı sivilce gibi oldu kurudu yüzü çok kötüydü mama alerji mı yaptı acaba dedim önerdiğim en eski en iyi mama isilik dedi. Yüzünden öpmeye kiyamiyoruz öpülmektende değildi. Dr danısmadan Aptamil den sma ya geçtik kizarmalar gitti. Sizde mama veriyorsaniz mamadandir ya da sizin yediğiniz biseyde olabilir sütten geçebilir