Kızlar,hani instagramda falan görüyoruz ya 7+,8+ falan bisküviler ve ya köfte,kroketler falan.O aylarda zaten dişler ya yenidir ya yoktur.Benim kızım 7aylık ve 1dişi var biri de çıktı çıkıcak.Şimdi ona 7+ yiyecek ve ya bisküvi yapsam eline versem olurmu ki