Sureyyabyt Kızlar bebeğim 2 ayda sadece 600 gram almis normal mi bana çok az geldi vicdan azabı çekiyorum aç mı kaldı diye ama çişli bez sayısı hiç azalmadı :( şuan 7.600 kg normal dedi hemşire ama kilosun dan ziyade ben 2 ayda aldığı kiloya üzüldüm
Mom88 Sureyyabyt benim oğlum da 7 buçuk kilo bana hiç az gelmiyor doktor da öyle dediyse buradakilerin az yada çok demesi mi rahatlaticak seni😊
Emirin_Annesi10 Sureyyabyt 4. Aydan sonra kilo alımı azalıyor bende dahil birüsürü kisi post açtı burada bu sebepten. Normal canım çünkü hareketleniyorlar ve ek gıda zamanları geliyor anne sütündeki vitaminler yetersiz gelmeye başlıyor. Kilosu gayey iyi
Mom987 Sureyyabyt Ben burda vicdan azabı çekilecek bir durum göremedim ☺️ Kilosu iyi iyş demişler peki doktorunuz ne dedi doğum kilosu neydi
Dilara61 Sureyyabyt benim bebis 7900 gram bu zamanlar hep cok uzuyolar hep cok haraketli bu zamanlarda 500 &700 gram yeter olliyor canim 🥰
Belizim Benim kızımda az alıyor ve çişli bezleri azaldı iyice biberon tutmuyor mamaya başlayabiliriz dedi doktor ama nasıl içicek bilmiyorum başına gelen oldu mu biberonu nasıl sevdirebiliriz
eceunverkanra Sureyyabyt Benim 5.ay kontrolunde o ay aldigi kilo miktari 490gr’dı doktorumuz artik bu aylardan sonra ilk zamanlardaki gibi 1er kilo almasini beklemeyin bundan sonra az az alacak onemli olan gelisimi ve persentil tablosundaki degerleri demisti. Biz de daha 6aylik kontrolumuze gitmedik muhtemelen gene az almistir ama kafama takmiyorum. Kilosu da iyi masallah bebeginizin endiselenmeyin.