Benim bebeğimde öyleydi 7 gibi bir başlardı ağlama naparsak yapalım durmazdı saat 1 de uyurdu ayarlanmış gibi saat7 ye yaklaştımı kızımdan önce ben başlardım ağlamaya 😊 ama 2 hafta sürdü aç değil gaz yok kolik değil doktora da götürdüm doktor beyde bir şey yok dedi sabır çeke çeke çok şükür geçti o günler sabır kuzum elma yağı ile masaj yap ayağına ben hep öyle yapdım azda olsa faydasını gördüm rabbim tez zamanda geçirir atlatırsın inşAllah kuzum sabır