Busrminel Umay123 doymuyordur çenesi tam kuvvetli olmadığı İçin ememiyor sütünüzü sağıp kaşıkla verin yeterli derecede çiş ve kaka yapıyorsa doyuyordur
defnesmomm Umay123 gazlı bir bebek olabilir. Uyku öncesi banyo + masaj önerebilirim. Bir de yeterli besleniyor mu, bu da önemli bir faktör. O kadar küçük bebek ya açtır ya da gazı vardır. Başka pek de ihtimal yok 🤷🏼♀️
Sinemdefne Umay123 canim sakın mamaya dayama cocugu ben o hatayi yaptim bos kilo aldi bu sefer mamaya alisir emzirme danismaniyla gorus hastanelerde var sana hem gaz masaj tekniklerini hemde nasil cikartirsin gazini gostersinler mutlaka çıkart yeri geliyor yatim saat ugrasiyorsun onun rahatlamasi icin sakın cikmiyor diyio vazgecme asagi yukari iki yonlu sivazla avuc icini bosluk yap asagidan yukariya dogru vyr ses cikacak o sekilde yapsrsan cikarmaya baslar
Sinemdefne Umay123 ayni zamanda tam doymamis olabilir o yuzden cikartamaz tam doyur duzrnli 2 saatte bir emzir
Niloskos Umay123 az geliyor olabilir miktarini biraz arttirin. 11 gunluk bebek doydugu gibi bayilip uyumasi lazim
Mervekcblkn Umay123 bu şekilde doyuyor olması gerekiyor aslında o zaman gaz olabilir benim kızımda geyirme veya alttan pırtlatma yoktu ama gaz ağrı yapıyordu sabahlara kadar yırtıyodu kendini zeytinyağ masajı çok iyi gelmişti birde öyle deneyin bakalım eğer geçmezse bi doktora götürün başka bi derdi olabilir
peri_masali Umay123 büyük ihtimalle kolik benim oğlumda öyleydi hem emiyordu hem mama yiyordu ve aynı saatte ağlamaya başlıyordu. Ben aptamil mama kullanıyordum meğer o mama çoğu bebeğe çok gaz yaparmış çevrem uyardı mamayı degistirdim hipp organik combiotik aldım biraz olsun rahatladı ilk güne göre. Fon makinası sesi anne karnındaki ses açıyordum o da biraz sakinlestiriyordu
Nelf28 Umay123 youtube da kesin uyutan var bi aç iyi gelecek mi dene. Muhtemelen kolik ve anne kokusu istiyor
Baybymucize Umay123 gaz sorunu canım çok ağlatma benm kızım fıtık oldu bu gaz yüzünden 3aylıknolduk hafifledi ama fıtığı kaldı öyle kucağına al yada masaj yap duşa girdir