Anneler dün akşam çok garip bir akşamdı iftardan önce masayı hızlı hızlı hazırlayım derken ayak parmaklarımdan bir tanesi burkuldu çok fena acıyor morardı dedik sabaha kadar iyi olmasa gideriz hastaneye (bu arada daha iyi kırık falan olsa üstüne basamazdım diye tahmin ediyoruz )yattık gece ara ara bebeğime kalktım başım dönüyor öyle böyle değil ev etrafımda dönüyor gibi çok kötü oldum tansiyon falan mı dedik dinlendim biraz iyi gibi oldum ama bugün ufaktan dönüyor başım gözlerime baskı yapıyor arada sizce neden olur geçmese hastaneye gitçem hangi bölüme gitmem gerekiyor