Merhaba hanımlar, iki yaşındaki oğlumun ayak tabanının altında bir şey vardı. Ben bir şey battı icine girdi sandım genel cerraha gittim siğil dedi . Ama bir ilaç tedavi söylemedi plastik cerrah görsün dedi o da o gün randevu vermiyordu. Var mi doğal yöntem bildiğiniz ? Nerden nasıl kaptı aklım almıyor evden çıkmadık nerdeyse bir yıldır 🤨