Merhaba güzel anneler cağımıızn en yaygın hastalıgı alerji.
Bebegm 3 ay 17 günlük dogudungun dan beri coklu besin alerjisi var. Mama olarak SimiLac alimentm kullanıyrm ama cok kusmaya basladı verdiginde beri kullana varsa sizde de kusma arttı mı hangi mama dan memnunsnz simdiden tesekkur edrm