https://www.resimyukle.org/i/ZVDOY çoğalıyor gibi…
Ssssraa isiliğe benziyor sanki
Kaşıntı var mı kuzum?
Pembekosk yok gibi canım
Ssssraa uyuza benzettim o yüzden sordum kuzum bilgim yok üstte kalsın postun
Pembekosk ayyy geçenlerde kediye ellemişti🤭🤭
Bilgim yok canım üstte kalsın.
Mom356 muhtemel olabilir aslına bakarsan ama o kadar sıcakladı mı emin değilim
Sigile benzettim
Zekzek çoğalır mı ki siğil
Ssssraa evet😔