Ezgidurdu bebeklerimiz aynı gün doğmuş. Yazdıklarını okuyunca acaba ben mi yazmıştım diye ismine bakma gereği hissettim 😅 O kadar ki yaşadıklarımız aynı... benim oğlumda 22 günlük ve ağzından burnundan süt geldiğini biliyorum... bende başladım gaz ilacına ama bende çok faydasını görmedim sanki gerçi 2-3 gün oldu başlayalı ama gündüzden çok geceleri daha fena sürekli ıkınıyor 😔