Merhaba güzel anneler, benim kızım 19.ayına girdi artık odasına yatırmak istiyorum çünkü eşim ile yatağımızda yatamıyoruz, eşim yanımda yatınca sürekli emmek istiyor alan dar oluyor sürekli uyanıyor çünkü,bide artık yavaş yavaş da olsa emme olayını azaltmak istiyorum nasıl yapabilirim. Bende kızımsın yatmamaya alışmam lazım önerebileceğiniz bir şey varsa yardımcı olur musunuz?