Seymao Kizlar merhaba , 3 nisan sabah 10 da dogum yaptim. 40 im icin ayin 3 unden mi 4 unden mi saymaya baslamaliyim ? 20 sinde yari kirk cikarma varmis sanirim sizler birsey yaptiniz mi ??
Kwsr Seymao eskilerin adeti. Bende yaptım annem soledi doğduğu günden saymalisniz . 20 de de 40 dada duş aldrdim. Ekstra bisey yapmadm
Karanelo Yapmadım canım şaman geleneği dinimizde de yeri yok zaten böyle bir şeyin bir de 40 çıkaran bebek değil kadın oluyor aslında. Hristiyanların vaftizinden özenip yapılan bir şey