Rbulgen Merhaba kızlar evolvia nin antikolik mamasını tavsiye üzerine aldım 45 günlük oğlum ve gazlı bi bebek o yüzden söylemişti 2 gündür veriyorum ama pek bi etkisi yok gazı var hala kullanıp memnun kalan var mı
Rbulgen Sim25 ben normal evolvia mamasıyla beraber kullandım AC yi çünkü fiyat olarak çok pahalı ama öyle aşırı iyi geldi diyemeyeceğim sonradan bıraktık hipp combiotic kullandım gerçekten hiç kabız yapmadı AC göre daha iyi
Kubraozturk34 Benim oğluma da vermişti doktor 5 aya kadar kullandık kabızlık sorunu olduğunu için vermişti kilo alımı da iyidi