Herkese iyi günler dilerim,
Kızım 6ay 2günlük. Hipp organic combiotic mama kullanıyoruz üç gündür 2 numara kullanmaya başladık ama sanırım bu numarası 1 numaraya göre biraz daha katı, biberon başlığından rahat geçmiyor. kullanan anneler gerçekten bu mama böyle mi kızım içerken çok zorlanıyor 1 numaradaki gibi hızlı hızlı içemiyor