14 buçuk aylık oğlum hiç sinirli değildi..bu ara bir haftadır aşırı sinir var. Kendini yerlere atıyor. İstediği bişey olmayınca hemen ağlıyor. Beni filan cimdiriyor elleriyle sıkıyor. Saçlarımı çekiyor. Normal mi bunlar. İki yaş sendromu na mi girdik bu ay da