anayim-ben-ana Bebeğim 6.5 aylık ama ek gıdaya 5 aylıkken başlamıştık çok şükür. Tadimlarimiz filan bitti yani ben bebeğime değişik kahvaltılar vermek istiyorum acaba neler verebilirim, denediginiz bebeğim sevdi dediğiniz tariflerinizi paylaşırsanız sevinirimmmmm💕💕💕
Emirin_Annesi10 anayim-ben-ana bende 5 5 aylıkken tadıma başlamıştım püre yapmadım hiç pütürlü yiyordu havuç patates kabak vs. Geçen haftadan beri zorla 1 2 kasık veriyorum ağzını açmıyor. Sadece tarhana çorbası içiyor oda 1 2 yemek kaşığı fln. Boğazları tıkandı hasta sanırım ondan inş bian önce düzelirde tekrar yer. Yumurtayı haşlayıp anne sütüyle açıp veriyorum bzn bende
41esra anayim-ben-ana canım omlet pankek tarzı şeylere 7 ayından sonra başla bence şimdi bir kaseye yumurta labne pekmez tereyağ ekmek içi bi damla limon çok az sıcak suyla karıştırıp verebilirsin hem doyurucu hem sağlıklı hemde ayına daha uygun olur 🌺
Zekzek Omlet,sade haşlanmış yumurta,pankek,genelde bunları seviyor yanlarına hep labne,salatalık,zeytin koyuyorum karışık karışık yiyor gerçi bugün hiç birşey yemedi ama diş ağrısı 😔
anayim-ben-ana Zekzek açıkçası krep, pankek, salatalık, zeytin filan yiyebilir mi böyle boğazında kalacakmış korkusundan pütürlü veremiyorum
Zekzek anayim-ben-ana 5 aylıkken kendi yemeye alistirdim blwci benim kız korkma canım kurtarir o kendini
Sevocum anayim-ben-ana 8,5 aylık hala zeytin salatalık veremiyorum korkudan zaten salatalık mevsimi değil😛
anayim-ben-ana Kusura bakmayın sizlere cevap veremedim internetim bitmişti 🥰 hepinize teşekkür ediyorum 🌺