AES-0404 bende hamileyken bırakıp doğumdan sonra olan bazı sorunlarımdan kaynaklı nefsime hakim olamadım tekrar başladım. Hep sütüm vardı çok şükür bebeğimde hiçbir sorun yok 1 yaşında çok sağlıklı sütün tadı değişmedi azalma vs olmadı günde 4.5 tane içiyordum ama sana sadece şunu söyleyebilirim ki sütün kalitesini azaltıyor bence. Ve beneklerin özellikle ilk 6 ay kaliteli süte ihtiyacı var iyi düşün