Ozi12345 bi sabah uyandım iç camasirim da biraz kan vardı açıldı sandim bi daha gelmedi 1 hafta sonra tekrar geldi gittim hastaneye anfeksyon kapmış dedi hatta böyle delik vardı antibiyotik kullandm geçti . Siz görüyo musunuz açıklık var mı . hastaneye bi gidin