anestod 32 haftalık bir bebegimiz var kuvezde. Emme refleksini geliştirmek için emzik kullanabiliriz dediler. Emzik önerisinde bulunursanız çok sevinirim 💜
Anne25 anestod 32 haftalık doğurdum bende emzikle alakalı bir bilgim yok sadece eve cıkar Ken kaşık biberon alın dediler orda 2 3 gün boyunca kaşık biberon ile doyurmuşlar anne memesini unutmasın diye
Gizem156 Premature oldugu icin emzikde sadece prematüre emzigi olmali diğer emzikler büyük gelebilir bu yuzden e bebekde en küçük boy emzikler var aventin ondan almalısınız, yada oradaki hemsirelerinizden fikir alabilirsiniz😊 Rabbim tez zamanda kavuştursun 🥰
anestod Yenidogan-hemsiresianne merhaba çok teşekkür ederim dönüşünüz için. Şuanda protein takviyesi yapılıyor acaba direk emzirmeye başladıktan sonra da böyle devam edecekmi sizce protein vermeye devam edeceklermi. Protein takviyesi mama ile sağlanıyor. Şimdiden çok teşekkürler
Havvabekler60 Yenidogan-hemsiresianne bebeğim sezeryanla doğdu 39 haftalık olarak ama solunum ve enfeksiyondan 10 günlük bı kuveze koydular sadece sütümü götürüyorum acaba nasil veriliyor Benim sütum bebeğime emme refleksi olurmu eve gelincede tutmazsa diye korkuyorum
Papatyaseverr anestod bizde 33 haftalık doğduk kücük oldukları için emzikler yüzlerini cok kaplıyor en iyisi avent geldi bize onu tuttu rahat şekilde 😊 şuan 14. Aya giriyoruz gözünüz aydın 🌸
anestod Papatyaseverr çok teşekkür ediyorum :) maşallah size:) bizde en kısa zamanda kucağımıza alırız umarım 🙏
Papatyaseverr anestod İnşaAllah kuzum rabbim sizede sabır sağlık versin çok zordur beklemek bilirim 💖
1404 anestod bende 33 haftalık doğum yaptım 1.5 ay oldu küvözde. Çeşitlli markalar götürdüm sadece Philips avent soothie şeffaf emziği tuttu trendyolda satışı var ama eczanelerde satılmıyor artık elimize gelmiyor demişlerdi
Tgckzlky anestod benim de aynı 32 haftalik dogdu bebeğim hastanede kocaman bir meme vermislerdi wee ama ben eve gelince philips avent ultra night verdim canim cok sevdi