Deniz3402 Hanımlar kundağı kaçıncı ayda bıraktınız? Benimki 3aylık yapmadığım her uykuda max yarım saatte bacaklar havada eller yüzde ovuşturmakla meşgul haliyle uyanıyor..erken mi daha bırakmak için
BalarisiYusra Deniz3402 bende çok kundakladm taki o zaman çok haraketi değildi şimdi yapsam kundağı deler😂 yani o belli ediyor sana zaten kundaklanmıcağını
Emirin_Annesi10 Deniz3402 5 aylıkken bıraktım yarım yapıyodum 1 hastadır onuda bıraktık. Zaten bebeğin büyüdükçe kundak istemiyor sinyal veriyor. Ozaman yavas yavas bırakırsın. Ben yaptıkça kundağı çözmeye çalışıyordu ve uykusundan uyanıyordu mesela
bertn Deniz3402 alıştıklarında kendileri uyanmazlar biz bir ay kullandık sonra kızımı alıştırdım bi fark olmuyor suan 11 ayligiz iyi ki alıştırmamışım bırakmayı düşünürseniz en fazla iki gece zorlanır sonra alışır