Esramakas İyi günler rotarix 1. Dozu ve 2. Doz aşısı için aradan geçen süre ne kadar olmalı acaba.kac gün bilginiz var mı
Purple13 Esramakas 1 ay Diye biliyorum biz 3 doz olanı yapmıştık. 3 4 5 aylarda. 2 doz olanı 3 ve 5. Aylarda yaptırıyor anneler 4. Ayda devlet aşısı olduğu için.
Mlkmhrrm Esramakas ilk dozu 2 yada 3 ayda yaptırıyorsunuz sonraki de 2 ay sonra yapılıyor biz ilk dozu 3.ayda ikinci dozu 5.ayda yaptırdık