Selam kizlar benim cadaloz kizim 6 aylik bebek arabasinda oturmak istemiyor evden cikana kadar hic bir skintkmiz yok pusete oturdugu zaman disari cikacagini anliyor ben konusuyorm gezmeye gidiyoruz diye ama ta ki apartmandan cikana kadar ciktimiz an basliyor aglamaya sanki canini yakiyomusuz gibi surekli kucagima almak zorunda kaliyorum oyuncaklar taktim hata cizgi film bile actim onceden oturan bebek simdi oturmuyor nasil duzeltebilirim bu durumu yasayan anneler varmidir acaba fikir verebilirmisiniz