Artık psikolojim bozuldu. Oyalayamıyorum surekli aglıyor. Kendi kendine oynamıyor. Akıl akıldan üstündür. Bana bir kac onerı de bulunabilir misiniz. ( gun ıcınde boya yapıyoruz kitap okuyoruz parka gidiyoruz) ama yok hep aglıyor hep mutsuz. Yanı saatlerce parktada oturamamki 😔