Kula bela gelmez Hâk yazmadıkça
Hâk bela yazmaz kul azmadikca …
bu belayı hakettik ki basımıza bunlar geldi çocuklara tecavuz hayvanlara iskence yaşlılara zulüm haksız yere katledilen onca insalar kesilen ağaçlar evsiz bırakılan kuşlar ve saymakla bitmeyen bir sürü azginlik belirtileri 🤦🏻♀️ Olan kime mi oldu? Tabi ki çocuklarımıza Eve tıkınıp kaldılar en güzel çağlarında bu mis gibi baharın kokusunu sadece dört taraflı bir pencereden alir oldular 🥺 sonumuzun ben olacağım dair kimsenin bir fikri yokken günden güne katlanan vaka sayıları aslında bizleri belerin beklediğini biraz olsun gösterebiliyor 😞💣 Soruyorum ben de size annelerim ne bu olacak halimiz biz kendi çağımızda sokaklarda güle oynayan koşarken yavrularımızı Eve tıkamanın sonu ben zaman gelecek acaba ?! duyarsız davranmak kul hakkıdır Rabbim “ bana herseyle gel ama kul hakkıyla gelme diye buyurmuştur “ lütfen bu konuda bir plan yaparken iki kere düşünün Allah rızası icin 🌸🙏🏻
Saglikli günlerde sokaklara dokulecegimiz günlere insalah herkese sevgi ve selamlar 💙🙏🏻🌸