Aylaayla yavrusununannesii benim bebeğim bu ayın 27 sinde üç aylık olucak ay başında doktor kontrolü var.Doktor geldiğinizde menenjit ve rota aşılarını yapıcaz dedi
MerveToprakk yavrusununannesii 1 yaşında yatırabilirsin demişti doktorumuz. Şimdi 8 aylık oğlum 1 yaşında yaptıracağım.
GoktugAyaz06 Oglum 14 aylik yeni yaptirdik bizde doktorumuz 12 ay asisindan 1-2 ay sonra yaptirin demisti
Cllbrvnbrl Menenjit asisinin zamani yok umreye giden dedelere bile yapiliyor. Sadece aşı takvimi degisiyor dozlari farkli ayarlaniyor yasa aya göre
GoktugAyaz06 yavrusununannesii biz 2 doz bexsero 1 doz nimenrix yaptiracagiz doktorumuz bexseroyla baslayin dedi bexseronunda bir dozu 533 tl pazartesi yaptirdim daha
Nrnfth yavrusununannesii 14 aylikken yaptirdik bexsero daha olmadi 2 doz da onu yaptiricaz 18 ay asisindam sora doktor 1 yasindan sora yaptirin dedi öyle yaptık
Cerenaslan Aylaayla Aay ben 27 aylık diye okumuşum yorumunuzu😂 Bende diyorum nasıl 27 aylık çocuğa rota yapılıyor 😂 Bende 3. Ve 5. Ay da yaptırmıştım rota aşısını😊