Kizlar merhaba.6aylik oğlum var.sut yumurta tavuk buğday susam ve domates alerjisi var.bu hafta doktorumuz similac alerji maması yazdı.ama oğlum hiç sevmedi.deneyenler veya tavsiyesi olanlar var mı,nasıl sevdirebilirim.icine ne koyabilirim.muhallebi gibi yapabilirmiyim?önerilerinizi bekliyorum 🤗