Kızlar benim kızım 19 aylık ikinciye hamileyim 3 aylık o da 😂😂 kızıma oda aldık daha doğrusu karyola ve gardolabı yatağını ve diğer eksiklerini tamamlıyoruz yavaş yavaş. Pike takımı almayı düşünüyorum ama kararsıZım nasıl bişey alsam hangi marka ve nerden alsam bilmiyorum. Birde yastık ne kullansam iyi gelir kızım için pamuk vs öneriniz nedir yardımcı olur musunuz. He birde bu makinaya atılan halılar varya kullanışlı mı lütfen bilgi verir misiniz