14 aylık kızım. Son bir haftadır aşırı iştahsız ve 500 grama yakın kaybetti. Devam sütü aldık ama kesinlikle içmiyor. Yakınlarımdan çorbaların yemeklerin vs içine de katıldığını söylediler. Bu şekilde kullanan var mı?? Hangi besinlerin içine katabilirim🙏🙏