Hamza34_ https://resimyukle.link/i/S8tSh çok çok silik ikinci çizgiyi bi tek ben mi görüyorum başına böyle bişey gelen var mı. Hemen çıkmadı yani ne zaman çıktı bilmiyorum. Gece yapmıştım bişey yoktu sabah böyle gördüm
Minikoazra Hamza34_ benimde oyleydi adet gecikmeme daha zaman vardi biraz daha bekleyip yapinca iki cizgi net cikmisti
YelizDmr Hamza34_ benimde çok yeniydi yaptığımda ben adetim gecikmeden yapmıştım içime doğmuştu sanki ikinci çizgi çok az belli oluyordu aynı gün gidip sağlık kabininde kan testi yaptırmıştım
Prensesannesi38 Hamza34_ 5.10 dk arası sonuçtur sabah ki sonucu göstermez ayrıca gebelik yok ikinci çizgi göremedim
MomofOne Hamza34_ cizgi hicbir sekilde göremedim 😐 5 dk sonraki sonuca bakmaniz gerekio sabahki degil
Kagansmother Ben göremedim çizgi ama tekrar yapin ben hamile oldugumda 3 test yapmıştım anca öyle emin oldum