Eecc Bu 2.ay aşıları ile aynı bi verem hariç bağışıklık alması lazım değil mi acaba verem canlı o ateş yapar demişti acaba neden 4.aydakiler ateş yapıyo çok üzülüyorum ya rabbim evlatlarımıza sağlık versin
Ronam Biz de bugün yaptık. Normalde gündüz yarım saat uyuyan bebeğim 3 saat uyudu bugün 😴aşıran mıdır nedir anlamadım. Sonra uyumadı bu saate kadar huysuzluğu tuttu bıw bıw yapıp tükürük saçıyor bi de😀
busrasilra14 26262626 valla canim 2. Ayda yapmamisti ama bu asi agir geciyor ateste yspti hafif huysuzlukts