Uzgunanne-- Kızlar malum havalar ısınmaya başladı yazliklari cikardinizmi,normalde elyaf Yorgan kullanıyoruz pikeyemi geçsek diye düşünüyorum🤗 yorganları kaldıran kısa kollulari çıkaran varmı 😏
iki_prens_annesi Uzgunanne-- yorganimi kaldrdm battaniye kullaniyoz cocuklr uyku tulumuyla uyudgu icin onlr da battaniye kullaniyo bir tek bn yazligimi cikardm arada kalin arada ince giyiniyom istnblda yasadgmiz icin belli olmuyo bi sicak bi soguk oluyo 😆😆
bikerem Uzgunanne-- hic kaldırmıyorum yazliklari. Evimiz braz fazla sicak. Kışlık kıyafet kullanmadik hic.
ezogelinn Uzgunanne-- zaten koca kış evde tişörtle gezdim yazlık kışlık hepsi meydanda zaten 2 gardrop var yatak odamda bu kış hıc yorgan örtünmedik battaniyeyle geçirdik 8 aylık kızım olduğu için doğalgazi gece de kısmıyoruz yalnız daha pike ince gelir battaniyeye geçiş yapabilirsiniz
Adababy Uzgunanne-- yazında kışında ipince yorganım var onu kullanıyorum kağıt gibi pamuklu, yazlıklara gelecek olursak dışarı çıkmıyoruz ki 😏 yazında kışında evde tişortla gezerim
Poncikanne92 iki_prens_annesi aynı biz 😂 Kocaeli de yaşıyoruz dün yağmuru bugün güneş 😂 kızımın yazıklar çıkmayı bekliyor
bikerem Uzgunanne-- hicbir yere cikmadik. Ha market gibi biryere gitmemiz gerekirse bir hirka bir mont fazla bile. Ki Ankara soguk olur. Ekim de dogdu oglum. Hastane harici ciktigini bilmem. Evimiz cok cok sicak🙄
MihraNilkuzusu Evde yüklük dolabı ve giyeceklerin dolabı ayrı olduğu için yazlık kışlık ayırmıyorum. Zaten evimiz çok sıcak bir kere bile uzun kollu giymedim. En incesinden elyaf yorganla yatıyoruz ama sıcak oluyor kaloriferleri kapatalı 1 hafta oldu. Yorganı kaldırıp pike sereceğim artık
Uzgunanne-- bikerem aynen bizde bhic çıkmadık sedece aşı yaptırmaya ciktik,birde kalça ultrasonu ve göz kontrolleri için çıkmıştık bu sene mont en fazla beş defa giymisimdir🤗
ikizbabymom Uzgunanne-- kışlıkları kaldırdım ince uzun kollular duruyo daha biz ailecek sıcağa gelemediğimiz için elyaf yorgan kullanıyoruz çocuklar uyku tulumunda ama yavaş yavaş tulumuda çıkarcaz artık
Furug Uzgunanne-- simdi yapmayi dusundugum islemmm hem zaman gecsin 😑😅 iftar cabuk olsun simdiden susadimmmmm
meleknur21 Klcctugce havalar giderek ısınıcakmış ay sonunda 30 dereceyi bulucak diyor hava durumu🤦♀️
iki_prens_annesi Poncikanne92 kalin giydrdm terlemeye basladi ince giydrsem ayri dert bilemdm bnde ya 😆
Ecreee Uzgunanne-- vlla ben dolparimi düzenledim yazlıklari çıkardım sancak hala kazakla geziniyorum evde,bı ara ince giyindim soğuk aldım, terlemeye Çalışıyorm 🤦🤦 yataklari bu ay çıktıktan sonra kaldırırım bizim ev soğuk 🤦
Aylaayla Uzgunanne-- ben bayramda nede olsa evde olucaz diye bayrama bıraktım.Babası ve çocuklar bebeğe bakr bende yazlık kışlıklrı yaparım yorgan benimde elyaf çok terletiyor ama pike içinde sanki erken gibi