Sibelasel asil, marsel, alkım, isimlerini ne kadar beğensemde oğlumda babamı yeniden yaşatmak istediğim için Mehmet eşim gsli olduğu ve güçlü bi yapı ve karaktere sahip olsun diye de aslan koyduk. Ama dikkat edin ismini taşıyor bebekler. Aslan gibi kükrüyor. Eşim bazen bu kadar çok taşıyacağını bilseydim adını mulayim uslu koyardım diyor 😂😂