Eylusunannesiii valla biberonu tekrar bıraktım mamayı ve sağdığım sütü kaşıkla veriyorum bugünden itibaren. Çünkü ben yalnızım ve emmesse ben hem sağıp hem oğlumla ilgilenemem. Yani emdi emdi emmezse artık yapabileceğim hiçbir şey yok çünkü doğduğundan beri emzirme, mama , doyma mevzusu beni öyle zorladı ki artık takatim kalmadı çok yoruldum beynen