Ayyvz Merhaba kızlar braun marka burun aspiratörunu kullanip memnun kalan varmi. Şuan ağızla cekilenden kullanıyorum ama bebeğim artık çektirmek istemiyor cok zor oluyo
Hum34 Ben başka marka kullanıyorum ve çooook memnunum. Süpürge ile çekim yapıyor ve 5 sn de açıyor burnu.
Ayyvz ecemm-6161 bende de var agizla cekilen baska bi marka ama bebegim çektirmek istemiyo artik cok zor oluyo canim