Uykum kaçtı bari forumda takılayım dedim. Kızlar sorun şu: pantolon giyince şeyim çok afedersiniz kabak gibi çıkıyor 😕 dışarı çıkmaya utanıyorum artık. Herkes bana bakıyormuş gibi. Böyle olup sorunu çözebilen var mı bana da bi yol göstersin :/ tunik bol pantolon her şeyi denedim ama yok kabak gibi ortada.