gamzeaslan Kizlar bileklerimde dogumdan sonra kizimi kaldirdigim icin problem olustu. Cok kotu durumda. Doktor kortizon ignesiz asla iyilesmez, sonu ameliyat dedi. Yarin igne yaptiricam ama doktor 6 saat emzirmiceksin dedi.. sutumu sagip aticam.. ben de phillips in tekli otomatik sagma makinasi var. ama iyi cekmedigine inaniyorum. Sutumu sagiyorum sonra mememi sikiyorum hala sut var. kizim emdiginde de surekli yuttugunu duyuyorum. Pompanin memedeki tum sutu bosaltamadigina inaniyorum. Peki kortizonlu sutten nasil kurtulucam ben?
EzgiDuru gamzeaslan bende medela var en iyi pompalardan birisi. Ama o da bebek kadar bosaltamiyor. Yani pompalar tam bosaltmiyor . O vakit alti saat degil daha uzun emzirmeyin sagip atin mecbur 🥺